POWER HOUSE

KRACHTTRAINING

Gelukkig is het tegenwoordig algemeen bekend dat, naast wandelen en fietsen, ook werken aan je spierconditie erg belangrijk is wanneer je het hebt over gezondheid en vitaliteit. Een squat, een deadlift, een push-up of pull-up. Veel mensen hebben er wel van gehoord en willen het ook graag kunnen. Daarnaast vraagt men zich vaak af of ze het uberhaupt wel kunnen en of ze het wel goed doen. Bij Power House weet je zeker dat je goed zit.

Jij naar een next level

Iedereen moet ergens beginnen en niets is goed of fout. Je hebt een beginniveau en daarop kunnen wij bouwen. Wij zullen er altijd voor zorgen dat wij jouw beginsituatie en doelen goed in kaart hebben, zodat jij op de juiste manier en een passend niveau gecoached wordt.

Voor wie is het geschikt?

Deze workout is volledig ingericht op het opbouwen van kracht, het shapen van je lijf en het verbeteren van je techniek. Compound oefeningen, elementen uit powerlifting en core stability staan hier centraal. Elke training is dusdanig ingericht, dat jij altijd alle spieren in je lijf aanpakt.

INPLANNEN

Wat kan ik verwachten?

  • Boksen
  • Sprinten
  • Circuits en buddy workouts
  • Veel individuele aandacht
  • Werken op eigen niveau
  • Werken op tijd
  • Middelmatig – hoog tempo met herstelmomenten

Doelstellingen:

  • Afvallen, vetverlies en droogtrainen
  • Conditie opbouwen
  • Spierconditie verbeteren
  • Atletischer lijf
  • Fitter worden
  • Kort, krachtig en efficiënt trainen

Ervaren?

Natuurlijk heb jij de mogelijkheid om high intensity uit te proberen of gewoon af en toe een keer mee te doen. Maak bij ‘login’ een gratis account aan en koop een ‘onetimer‘. Bevalt het? Dan kan je een strippenkaart aanschaffen waarmee je jouw credits in kan zetten wanneer jij wil. Geen abonnement, geen inschrijfkosten.