HIGH INTENSITY

‘HIGH INTENSITY’

Het klinkt heftig, maar laat je daardoor vooral niet bangmaken. Deze workout is geschikt voor iedereen; van ‘nog nooit gefitnessed’ tot en met ‘vergevorderd’. Elke deelnemer heeft de mogelijkheid om op zijn of haar eigen niveau te trainen.

Hoe dan?

Je werkt namelijk op een percentage van jouw kunnen, wat een ander doet is dus helemaal niet interessant, je werkt allebei op hetzelfde percentage van je kunnen. Hier en daar wordt een grens opgezocht, maar het is vooral ook belangrijk dat jouw grenzen worden bewaakt. Een van de taken van de coach is dan ook om erop te letten dat jij op het juiste niveau traint; je kan beter iets rustiger beginnen en het gedurende de training opvoeren, dan andersom.

Voor wie is het geschikt?

Deze workouts zijn ontzettend populair, al jaren. High intensity is dan ook ontzettend efficient voor vrijwel iedereen. In 45 minuten train je je hele lijf. Naast het feit dat je je spierconditie traint, train je ook je hart- en longconditie. Daarnaast verbrand je ook nog eens ontzettend veel calorieën. High intensity heeft het dus allemaal.

INPLANNEN

Wat kan ik verwachten?

  • Boksen
  • Sprinten
  • Circuits en buddy workouts
  • Veel individuele aandacht
  • Werken op eigen niveau
  • Werken op tijd
  • Middelmatig – hoog tempo met herstelmomenten

Doelstellingen:

  • Afvallen, vetverlies en droogtrainen
  • Conditie opbouwen
  • Spierconditie verbeteren
  • Atletischer lijf
  • Fitter worden
  • Kort, krachtig en efficiënt trainen

Ervaren?

Natuurlijk heb jij de mogelijkheid om high intensity uit te proberen of gewoon af en toe een keer mee te doen. Maak bij ‘login’ een gratis account aan en koop een ‘onetimer‘. Bevalt het? Dan kan je een strippenkaart aanschaffen waarmee je jouw credits in kan zetten wanneer jij wil. Geen abonnement, geen inschrijfkosten.